-
उहिलैकाे कुरा हाे विद्वान्हरूकाे अनुभवबाट जन्मिएकाे संस्कृतमा एउटा उक्ति रहेछ- “विद्वान् सर्वत्र पूज्यते” ।
चन्द्रगुप्त मौर्यलाई विशाल भारतको प्रथम सम्राट बनाउने उद्देश्यका साथ आचार्य विष्णुगुप्त अर्थात् चाणक्यले एउटा श्लोक बनाएका रहेछन् –
विद्या मित्रं प्रवासेसु माता मित्रं गृहेषु च ।
व्याधितस्यौषधंमित्रं धर्म मित्रं मृतस्य च ।।तत् तत् कालीन विद्वान्हरूले जीवनभरिका अनुभवबाट जन्मिएका यस्ता अनेकाैँ उक्तिसूक्तिहरू बनेका छन् हाम्रा संस्कृत साहित्यमा ।
प्रसङ्ग पशुपतिनाथ, काेटिहाेम र आचार्य कृष्ण दमाईकाे हाे । चन्द्रगुप्त सम्भ्रान्त वर्ग, जातका थिएनन् जसलाई चाणक्यकाे शिक्षाले अजम्मर इतिहास रचिदियाे ।विद्याले धर्म, संस्कार, पापपुण्य, राजनीति जस्ता अनेकन विभेदकारी दृष्टिले जसरी असमानताकाे संसार देख्दैन । बुद्धकाे जस्ताे कारकातावादी दर्शनलाई अपनाउँछ । नेपालमा राणाकालीन समयभन्दा अगाडिकाे समय जे थियाे त्यसकाे तुलना नगराैँ तर राणाकालीन अवस्था भयानक अन्धकार नै थियाे । १९५७ सालमा देवशम्शेरले बल्ल देशभर ५७ ओटा संस्कृत पाठशाला खाेलेका थिए जुन शिक्षाले पुरातन शिक्षा र मार्गलाई नै अपनाएकाे थियाे । देवशम्शेरकाे केही सुधारात्मक चेतनाले स्थान पाउन सकेन ।
तत्पश्चात बिचबिचमा अनेक सङ्घर्ष भइरहे । राणाकालकाे अन्त्यतिर अर्थात् २००३ सालमा बाग्लुङका भागवत सर्वजित कामीले देशका सबै मानिसहरू एकै हुन् छुवाछुतको वर्गीय भाव हुनुहुन्न भनेर बाैद्धिक आन्दाेलनकाे सुरुआत गरेका थिए । सर्वजितले बनारसमा भागवत पढेर आएपछि नामकाे अगाडि “भागवत” सर्वजित कामी भनेर आफूलाई परिचित गराएका थिए । उनकाे सपना दूरदर्शिता थियाे- “विद्या नै सर्वसत्ता” हाे । उनकाे सपना आज २०८१ साल अर्थात् ७८ वर्षपछि आएर साकार भएकाे छ । अहिले बनारस जानुपर्दैन संस्कृत शिक्षा लिन । नेपालकाे संस्कृत विश्वविद्यालयमा संस्कृत/पाैराणिक परम्परा शिक्षामा डिग्री गरेका आचार्य कृष्ण दमाईकाे चेतनाले पश्चगामी चिन्तन र व्यवहारकाे एकाध एकाधिकारी वर्चस्वमा रहेकाे सत्ता ताेडिदिएकाे छ । उनले पशुपतिनाथ र काेटिहाेमजस्ताे स्थानमा प्रवेश पाएका छन् ।
दलित आयाेगका पहिलाे अध्यक्ष सहर्षनाथ कपाली (कपाली नेवार जातिमा वर्गीय दृष्टिकोणमा अछुत) ले २०१० सालमा टेलर सङ्घ गठन गरेर देशभरका तल्लाे वर्ग भनिएकाहरूकाे नेतृत्व गरेका थिए र पशुपतिनाथकाे मन्दिरमा हामीले पनि प्रवेश पाउनुपर्छ भन्ने मागसहित विशाल जुलुस निकालेका थिए ।
तत्काल राज्यसत्ता र धर्मसभाले साे आन्दाेलनलाई नियन्त्रणमा लिएर ६-७ सय जना क्रान्तिकारीहरूलाई गिरफ्तार गरेकाे थियाे । पशुपतिनाथकाे मन्दिरमा प्रवेश दिने अनुमति दिइएन । समय कसरी परिवर्तन हुँदाेरहेछ ! परिवर्तनकारी भनेकाे चेतना नै रहेछ ! हेर्नाेस् त ! ६-७ सय जना गिरफ्तार गर्ने चेतना परिवर्तन भएर कराडाैँ चेतनाकाे समर्थनमा अग्रगामी बनेकाे ।
फेरि पनि उही उक्ति सम्झँदै- “विद्वान् सर्वत्र पूज्यते”
बधाई छ आचार्य कृष्ण दमाईलाई !
जय हाेस् सर्वनाथ कपालीहरू !
News Desk 0 response शुक्रबार, साउन २५, २०८१
सम्बन्धित शीर्षकहरु
विद्रोही शक्तिले चार पटक सरकारको नेतृत्व गर्दा पनि सक्रमणकालिन न्यायको बिजोग
आइतवार, पुस २२, २०८०सफाई पाउँदा पनि त्यही बिषय उचाल्नु अपराधिक मानसिकता हो
सोमवार, साउन २२, २०८०-
संवैधानिक परिषद्को अर्को बैठक पर्सि सोमवार बस्ने
शनिबार, भदौ २९, २०८१ -
भोटेकोशी नदीमा खसेको गाडी निकालियो
शनिबार, भदौ २९, २०८१ -
युक्रेनलाई लामा दूरीका क्षेप्यास्त्र प्रयोग गर्ने अनुमति..
शुक्रबार, भदौ २८, २०८१ -
लगातारको वर्षाका कारण सुदूरपश्चिम प्रदेशको जनजीवन प्रभावित
शुक्रबार, भदौ २८, २०८१ -
माओवादीले संसदको अवरोधलाई निरन्तरता दिने
शुक्रबार, भदौ २८, २०८१
-
संवैधानिक परिषद्को अर्को बैठक पर्सि सोमवार बस्ने
शनिबार, भदौ २९, २०८१ -
भोटेकोशी नदीमा खसेको गाडी निकालियो
शनिबार, भदौ २९, २०८१ -
युक्रेनलाई लामा दूरीका क्षेप्यास्त्र प्रयोग गर्ने अनुमति..
शुक्रबार, भदौ २८, २०८१ -
लगातारको वर्षाका कारण सुदूरपश्चिम प्रदेशको जनजीवन प्रभावित
शुक्रबार, भदौ २८, २०८१ -
माओवादीले संसदको अवरोधलाई निरन्तरता दिने
शुक्रबार, भदौ २८, २०८१
-
गृहकै ‘क्याडर’ गृहसचिव नियुक्त
शुक्रबार, भदौ २१, २०८१ -
निरन्तर आकर्षक अड्डा पाउने बदनाम भन्सार ..
बिहिबार, भदौ २०, २०८१ -
टिकटक प्रतिबन्ध हटाउन सम्बन्धित इन्टरनेट सेवा प्रदायक..
शुक्रबार, भदौ २१, २०८१ -
बिचौलियामार्फत रकम उठाउने मधेश प्रदेशका डिआईजी कार्वाहीका..
मङ्लबार, भदौ २५, २०८१ -
उमेरहदका कारण अवकाश नगर्न गुहार मागेका प्रहरीलाई..
बिहिबार, भदौ २०, २०८१